گروه فرهنگی مذهبی ثامن

ارائه طرح های گوناگون فرهنگی مذهبی و آماده اداره و برگزاری مجالس روز فرهنگی در انواع ارگانها

گروه فرهنگی مذهبی ثامن

ارائه طرح های گوناگون فرهنگی مذهبی و آماده اداره و برگزاری مجالس روز فرهنگی در انواع ارگانها

گروه فرهنگی مذهبی ثامن

این گروه با تجربه چندین ساله در فعالیت های فرهنگی و مذهبی آماده اداره و برگزاری مجالس مختلف و متنوّع فرهنگی مذهبی می باشد از جمله 1- محافل قرآنی ( انس با قرآن ، اداره انواع جلسات قرآنی برای انواع سنین ، برگزاری دوره های مختلف آموزش تلاوت قرآن کریم توسط کارشناس مربوطه از اساتید و مربیّان دار القرآن حرم مطهر ، همکاری با انواع دار القرآن ها ، مساجد و حسینیه ها ، شهر و شهرستان ) ، 2- برگزاری و همکاری با مجالس جشن و ولادت و شهادت ائمه معصومین علیهم السلام ( شامل سرود ، تواشیح ، مداحی ، مسابقات متنوع و شیرین ، تقلید صدا ، حرکات آکروباتیک و . . . همراه با استفاده از پروژکتور و دیگر لوازم ) ، 3- همکاری و اجرای مراسمات مختلف و جذاب در ایام مختلف سال در ارگان های شهرداری ، بسیج و نیروی انتظامی ، مساجد و حسینیه ها ، شهر و شهرستان ۴ - یادواره شهدا
و همچنین آماده مشاوره و ارائه انواع طرح های فرهنگی مذهبی در سازمان ها ، شهرداری ها و . . . و بزینس و طراحی انواع مؤسسات فرهنگی مذهبی ، خیریه ها و . . .
لطفا سفارشات خود را بیان کنید و با ما در ارتباط باشید .

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

نیمه شعبان

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ


نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک و تهنیت عرض می نمائیم شاید قدیمی ترین شخصیت مورد وثوقی که در زمینه ولادت حضرت روایتی را نقل کرده باشد فضل بن شاذان نیشابوری است که در کتاب اثبات الرجعه خود روایتی را با یک واسطه از امام عسگری علیه السلام نقل می کند چرا که او کسی است چهار معصوم را درک کرده و اندکی قبل از شهادت امام عسگری (ع) از دنیا رفته است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی